16 червня 2022 Київ, МВЦ, Броварський проспект, 15

Україна продовжує залишатися на карантині, а українські бізнеси переводять всі робочі процеси у віддалений режим. Партнери та спонсори конференції iForum також адаптуються до роботи в нових умовах.

Мобільні оператори, які забезпечують зв’язок, зараз як ніколи стратегічно важливі. Як працює та чим живе під час карантину мобільний оператор lifecell нам розповів Денис Казван, керівник департаменту корпоративних комунікацій lifecell:

Про технічні особливості роботи в період карантину

«Оператор lifecell готовий до підвищених навантажень під час карантину. Наші технічні фахівці контролюють пікові навантаження на мережу і готові за необхідності провести роботи для розширення каналів передачі даних, здійснити додаткові налаштування. Це зростання не критичне, бо у святковий період (наприклад, на Новий рік), мережа витримує значно більші навантаження. Щодо рекомендацій ЄС і завантаженості каналів передачі даних – це стосується, передусім, фіксованих мереж домашнього інтернету.

Загалом з початку карантину голосовий трафік в мережі lifecell зріс, в середньому, на 24%. Щодо дата-трафіку, спостерігається невелике органічне зростання, пов’язане швидше за все з тим, що українці залишаються вдома й активно користуються Wi-Fi.

Що стосується бізнес-клієнтів: все залежить від специфіки та розміру бізнесу. В основному, бачимо, що великий бізнес активізується і намагається утримати попередні обсяги, малий бізнес мінімізує витрати. Частина клієнтів скоротили рекламні активності (крім тих, хто має можливість продавати онлайн), деякі великі компанії збільшили кількість ліній для використання співробітниками, які тепер працюють дистанційно.»

Про віддалену роботу офісів

«З 16 березня центральний і регіональні офіси lifecell переведено на віддалену роботу з повним збереженням заробітної плати та пільг працівникам. Співробітникам заборонено відвідувати офіс, за виключенням критичних випадків та за умови дотримання основних вимог захисту.

В lifecell вже давно відпрацьований досвід та є навички віддаленої роботи. В першу чергу, компанія дбає про захист своїх працівників. В компанії вже кілька років як організована можливість повноцінної віддаленої роботи з підключенням всіх внутрішніх платформ і сервісів, тому дистанційна робота не створила суттєвих незручностей для співробітників. Працівники підтримують робочі комунікації між собою через корпоративну електронну пошту, Skype for Business (чати, аудіо та відео), а також через канали та закриті групи в месенджері BiP. Останній, до речі, ще й дозволяє проводити групові відео конференції для 10 осіб прямо на смартфонах.

Крім того, в компанії запроваджено систему електронного документообігу «Вчасно» та електронний підпис Mobile ID, що дозволяє нам продовжувати підписувати всі необхідні документи та обмінюватись ними з партнерами.»

Про підтримку медичної галузі

«22 березня lifecell почав безкоштовно нараховувати 20 ГБ інтернету та 1500 хвилин для дзвінків на міські та мобільні номери по Україні медичним працівникам, що є абонентами lifecell. Пакет діятиме до 30.04.2020, без зміни поточного тарифного плану абонентів.

Наразі хвилини та гігабайти нараховані вже понад 7000 медичних працівників по всій Україні. Список медиків постійно розширюється. Проєкт відбувається за підтримки інформаційної системи Helsi, Національної служби здоров’я України та інших партнерів.»

Про безкоштовні сервіси для клієнтів

«Оператор lifecell надає можливість абонентам отримати доступ до інформаційних офіційних ресурсів без тарифікації за послуги. З 16 березня скасували тарифікацію при дзвінках на номери МОЗ, Центру Громадського здоров’я України, МЗС України, вебресурсу «ДРУГ» (для українців за кордоном), номери 1545, 1677.

Абоненти, які наразі знаходяться у зоні дії роумінгу можуть дзвонити за зазначеними вище номерами без плати за роумінг (окрім 0-800 та коротких номерів).

Додатково, перехід за посиланням на сайт covid19.com.ua з основними рекомендаціями та інформацією про захворювання, викликане новим коронавірусом, – безкоштовний для абонентів lifecell на території України.

Також на офіційному сайті компанії створили спеціальний розділ з актуальною інформацією про протидію розповсюдженню коронавірусу, а також про важливі та актуальні сервіси і продукти оператора, які будуть корисні всім абонентам під час карантину.»

 

Нагадаємо, ми почали серію публікацій, у яких компанії, що працюють на ІТ та суміжних ринках розкажуть про свій досвід переходу на дистанційний формат роботи. Раніше ми розповідали про досвід співорганізатора конференції iForum, реєстратора доменних імен та хостинг-провайдера Imena\MiroHost.

Організовано зусиллями волонтерів компаній