Ми починаємо серію матеріалів про те, як бізнеси в Україні адаптуються до нових умов роботи. Сподіваємося, що досвід компаній, які ефективно працюють в умовах карантину, допоможе іншим підприємцям зорієнтуватися в непростий час. А користувачі переконаються у тому, що компанії продовжують стабільно надавати послуги, якими можна безпечно користуватися.
Сьогодні про перехід на роботу віддалено розповідає Тетяна Конащук-Приходько, керівник відділу сервісної служби компанії Imena/MiroHost, співорганізатора конференції iForum:
«Іноді тримати дистанцію — це наблизитись до клієнта»
— Ми перевели роботу служби підтримки клієнтів у дистанційний режим, продублювали основні функції підрозділів Imena \ MiroHost у віддаленому форматі. Підтримка клієнтів здійснюється, як і раніше, цілодобово, а наш call-центр оперативно відповідає на дзвінки та листи електронною поштою.
Як працюють спеціалісти?
— Ми працюємо дистанційно, отримуємо доступ до внутрішньої мережі через VPN. Використовуємо корпоративні засоби комунікації, а внутрішні відеочати та конференції робимо на платформі Zoom.
Чи всі процеси переведені в онлайн?
— Ні. Це пов’язано з деякими клієнтами, що прагнуть, як і раніше, відправляти документи у паперовому вигляді. З точки зору безпеки під час карантину такий варіант неоптимальний. Перехід на повний електронний документообіг убезпечив би сервіс внаслідок виключення будь-яких фізичних контактів. Крім того, це швидко, зручно та екологічно.
Окрім тих, хто працює з документами, є частина технічних спеціалістів, які фізично забезпечують штатну роботу нашого Дата-центру, почергово.
Що змінилося для користувачів наших сервісів?
— Всі наші внутрішні зміни для користувачів означають лише одне: ми завжди на зв’язку. Навіть під час масштабного переформатування роботи call-центру і переходу на дистанційку, усі запити оброблялися у штатному режимі.
Наші клієнти не помітили «переселення» сервісу підтримки у віддалені офіси. Ми розв’язуємо проблеми наших клієнтів, як і раніше, оперативно, доступно та професійно.