10 серпня 2023 Київ, МВЦ, Броварський проспект, 15

Ми вже розповідали, як українські компанії організовують офіс вдома, писали про роботу тих, хто доставляє додому готову їжу, але є ще одна галузь, робота якої є критично важливою сьогодні — онлайн-банкінг.

Monobank, перший в Україні банк без відділень, спеціалізується на онлайн-послугах і слідкує за новими трендами в поведінці користувачів. На наші запитання про інтереси клієнтів у період карантину відповів Олег Гороховський, співзасновник Monobank та спікер конференції iForum.

Як змінилась організація роботи?

В цілому, робота точок видачі змінилась не сильно, окрім профілактичних заходів. Тепер всі точки видачі обладнані засобами захисту та дезінфекції. Доставку карт ми перевели в безконтактний формат.

Щоправда, поки призупинені точки видачі в деяких торговельних центрах, оскільки більшість з них зачинена. Працівники, які тимчасово не працюють на цих точках, залучені в інших процесах — в основному, займаються перевіркою документів під час реєстрації користувачів.

Які банківські послуги найбільш затребувані?

У нас суттєво збільшилась кількість платежів, здійснених в інтернеті: звичайні покупки, підписки, послуги доставки.

Дається взнаки карантин, а також те, що в нашому популярному серед клієнтів розділі «Нагороди» з’явилась нагорода за те, що клієнти регулярно користуються послугами служб доставки.

Що нового впроваджуєте на період карантину?

Ми багато інвестуємо в те, щоб наші клієнти залишалися вдома і не нудьгували:

  • запустили в нашому додатку гру Space Invader (в неї вже зіграло понад 200 000 користувачів);
  • зробили спеціальну категорію кешбеку «Карантин», в неї входили Xbox game store, PS store, Netflix, Megogo, Glovo та Pornhub 🙂
  • даємо спеціальну нагороду «Домосід»: щоб її отримати, потрібно 7 днів поспіль користуватися послугами доставки (їжа, кур’єрські послуги та інше);
  • після кожної операції оплати в фізичному офлайн магазині, клієнт отримує повідомлення від нас: «Повернетеся додому — помийте лапки».

Також, у форматі волонтерського проєкту ми створили сайт helpdoctors.com.ua, на якому збираємо гроші для допомоги медикам, що захворіли на коронавірус covid-19. Зібрали вже понад 6,2 млн грн.

Які онлайн-послуги розвиваєте зараз?

Розробляємо сервіс накопичення «Банка» і рахунки для підприємців. Їхній запуск заплановано в найближчих версіях оновлення додатку.

Також, на стадії розробки у нас зараз перебуває одразу кілька великих проєктів, про які я поки що не буду говорити. Буде сюрприз 😉

Чи є зміни у кількості онлайн-платежів?

Так, порівнюючи з лютим, коли ще не було карантину, середня за день кількість інтернет-платежів виросла майже в 2 рази.

Організовано зусиллями волонтерів компаній