10 серпня 2023 Київ, МВЦ, Броварський проспект, 15

5 Big Data фактів про користувачів Vodafone в карантині

23.06.2020
Ми вирішили розпитати, як змінився за місяці карантину трафік користувачів у мобільного оператора «Vodafone Україна», спонсора і партнера нашої конференції....

Про роботу малої пілотованої й безпілотної авіації — фоторепортаж від учасників нашої виставки

19.06.2020
Здавалося б, карантин вплинув на усі галузі бізнесу, але ми виявили, що це не зовсім так. Є компанії, чиї послуги...

Іван Примаченко: «За перші 5 місяців 2020-го у нас більше нових реєстрацій, ніж за весь 2019 рік»

18.06.2020
Від початку карантину в інтернеті тільки й розмов про те, скільки онлайн-курсів можна встигнути пройти під час самоізоляції. І ми...

«На карантині ми переконалися, що робимо дійсно важливі для українців речі» — Михайло Рябоконь

16.06.2020
Космічна тема увірвалась у наш ефір попри карантин, коронавірус і прогнози усіляких криз — від економічної до кліматичної. Завдяки NASA,...

Plerdy: «Багато компаній почали приймати рішення на основі моніторингу та аналізу даних»

15.06.2020
Перші дні літа ми зустріли на карантині. І хоча вже запроваджені певні послаблення, не у кожну галузь дісталися теплі промені...

«Кількість відправлених SMS у березні можна порівняти з новорічними розсилками» – eSputnik про зміни у карантині

12.06.2020
Поговорили з компанією eSputnik, партнером нашої конференції про те, як змінився попит на розсилки, як і про що спілкувалися зі...

Експрес-діджиталізація: як карантин змінює досвід оплат українців

10.06.2020
Новий розклад, новий досвід і нові звички – це те, що ми здобули в карантині. Багато оновлень залишаться з нами...

Від 9,5 робочих годин на працівника: як змінилась продуктивність українців

09.06.2020
Один з учасників нашої виставки, компанія Yaware, поділилась даними про ефективність віддаленої роботи українців на карантині. Компанія розробила програму Yaware.TimeTracker,...

Що компанії зробити зараз, щоб після карантину було більше продажів

04.06.2020
Активна трансформація — під таким слоганом пройшла весна в українського бізнесу. Вижили ті, хто зміг адаптуватися, змінитися, стати гнучкішим. Деякі...

Не кошик, а календар — як українська компанія FRED перевинайшла замовлення їжі онлайн 

03.06.2020
Українська компанія FRED, що є партнером iForum, вже 5 років працює на ринку корпоративного харчування. Цього року вона запустила онлайн-платформу,...

Організовано зусиллями волонтерів компаній