16 червня 2022 Київ, МВЦ, Броварський проспект, 15

Ми продовжуємо серію публікацій про те як компанії з IT та суміжних ринків працюють у віддаленому режимі. В Оргкомітеті конференції iForum також готові ділитися досвідом, як переналаштовують свої процеси.

В сьогоднішньому матеріалі зібрали декілька прикладів переходу на карантиновий режим: як працює з дому компанія розробників, екскурсійне бюро та CRM-бізнес, а також — книжковий магазин.

Сергій Корж, керівник напряму «Інтернет-технології»,
засновник компанії з розробки ПЗ Korzh.com:

«Мушу визнати, що з настанням карантину, ситуація для нас, як для невеликої софтверної компанії, не сильно змінилась. Ми розробляємо програмне забезпечення не на замовлення, а з̶а̶ ̶п̶о̶к̶л̶и̶к̶о̶м̶ ̶д̶у̶ш̶і з надією щось на цьому заробити. Немає прив’язки до замовників, не треба влаштовувати презентації або їздити на зустрічі в офіс. Все спілкування з клієнтами вже давно відбувається онлайн. Ми й раніше практикували гнучкий графік та не сиділи постійно в офісі, тому віддалена робота у нас вже була більш-менш налаштована.

Головна (і мабуть, єдина) зміна з настанням карантину — перехід на Teams для всіх комунікацій всередині команди. Раніше ми використовували різні програми та сервіси: Telegram, Messenger — для листування, Google Docs — для роботи над спільними документами, Skype — для аудіо та відео дзвінків. Зараз ці всі функції «переїхали» у Teams, адже він дозволяє робити все це і ще багато іншого.

Чого поки не вистачає — так це більш «суворої» організації робочого часу. Наприклад, інколи треба провести загальну нараду, а дехто з колег як раз в цей час вирішив зробити перерву (у нас же гнучкий графік). Мабуть, доведеться все ж встановити чіткі проміжки часу, коли всі мають бути на робочому місці та онлайн 🙂»

Арсеній Фінберг, керівник напряму «Автоматизуй це»,
засновник екскурсійного бюро «Интересный Киев» і компанії KitWorks:

«Працівники нашого екскурсійного бюро поки що залишаються вдома. Ми вирішили, що це гарна нагода закінчити ті задачі, на які постійно не вистачало часу. Так, вони займаються впорядкуванням контенту на сайті та готують нові презентації наших програм. Додатково, я планую організувати регулярне проведення сесій з консультування гідів. Поки що прораховуємо зручний формат.

Щодо діяльності компанії KitWorks, яка розробляє CRM-рішення: продовжуємо розробляти IT-рішення для малого та середнього бізнесу. Поки що робочий процес не дуже змінився: я роздаю задачі програмістам, координую їх виконання, тестую продукти тощо.

З нових технологій, на які перейшли, можу відзначити тільки сервіс відеоконференцій Zoom. Окрім нього, традиційно для спілкування використовуємо Telegram.»

Дмитро Лаппо, ведучий розсилки iForum,
головний ідеолог в інтернет-магазині ділової літератури Kniga.biz.ua:

«В перші ж дні карантину стало зрозуміло, що наш онлайн-магазин фізичної книги не був підготовлений до швидкого переходу на роботу онлайн і віддалено. В умовах карантину співробітники працюють з дому, є один черговий оператор call-центру, а також працює склад з книжками. Оскільки подібного досвіду ми не мали, то розв’язання проблемних питань та прості робочі операції займають більше часу. Але поступово набиваємо руку.

Принаймні, в нашому офісі вже давно була запроваджена система “Битрикс24”, продовжуємо користуватись нею для автоматизації та контролю за виконанням задач.»

 

Нагадаємо, ми ведемо серію публікацій про досвід переходу на дистанційний формат роботи українських компаній. Раніше ми розповідали про досвід співорганізатора конференції iForum, реєстратора доменних імен та хостинг-провайдера Imena\MiroHost, а також про спонсорів і партнерів lifecell та «Vodafone Україна».

Організовано зусиллями волонтерів компаній