16 июня 2022 Киев, МВЦ, Броварской проспект, 15

5 Big Data фактов о пользователях Vodafone в карантин

23.06.2020
Ми вирішили розпитати, як змінився за місяці карантину трафік користувачів у мобільного оператора «Vodafone Україна», спонсора і партнера нашої конференції....

О работе малой пилотируемой и беспилотной авиации — фоторепортаж от участников нашей выставки

19.06.2020
Здавалося б, карантин вплинув на усі галузі бізнесу, але ми виявили, що це не зовсім так. Є компанії, чиї послуги...

Иван Примаченко: «За первые 5 месяцев 2020-го у нас больше новых регистраций, чем за весь 2019 год»

18.06.2020
Від початку карантину в інтернеті тільки й розмов про те, скільки онлайн-курсів можна встигнути пройти під час самоізоляції. І ми...

«В карантине мы убедились, что делаем действительно важные для украинцев вещи» — Михаил Рябоконь

16.06.2020
Космічна тема увірвалась у наш ефір попри карантин, коронавірус і прогнози усіляких криз — від економічної до кліматичної. Завдяки NASA,...

Plerdy: «Многие компании начали принимать решения на основе мониторинга и анализа данных»

15.06.2020
Перші дні літа ми зустріли на карантині. І хоча вже запроваджені певні послаблення, не у кожну галузь дісталися теплі промені...

«Количество отправленных SMS в марте можно сравнить с новогодними рассылками» – eSputnik об изменениях в карантине

12.06.2020
Поговорили з компанією eSputnik, партнером нашої конференції про те, як змінився попит на розсилки, як і про що спілкувалися зі...

Экспресс-диджитализация: как карантин меняет опыт оплат украинцев

10.06.2020
Новий розклад, новий досвід і нові звички – це те, що ми здобули в карантині. Багато оновлень залишаться з нами...

От 9,5 рабочих часов в работника: как изменилась производительность украинцев

09.06.2020
Один з учасників нашої виставки, компанія Yaware, поділилась даними про ефективність віддаленої роботи українців на карантині. Компанія розробила програму Yaware.TimeTracker,...

Что компании сделать сейчас, чтобы после карантина было больше продаж

04.06.2020
Активна трансформація — під таким слоганом пройшла весна в українського бізнесу. Вижили ті, хто зміг адаптуватися, змінитися, стати гнучкішим. Деякі...

Не корзина, а календарь — как украинская компания FRED вновь открыла заказ еды онлайн

03.06.2020
Українська компанія FRED, що є партнером iForum, вже 5 років працює на ринку корпоративного харчування. Цього року вона запустила онлайн-платформу,...

Организовано усилиями волонтеров компаний